petak, 11. svibnja 2012.

Dragi čitatelji...


 
Da li ste ikada razmišljala kako i/ili koliko je čovjek povezan s prirodom? Točan odgovor na ovo pitanje zasigurno ne znamo ni Vi ni ja, ali je sigurno, da jedno bez drugog ne možemo.

U nazad nekoliko mjeseci (pod utjecajem moga brata, kojeg ovoga puta moram spomenuti i zahvaliti mu) posebno su me počeli zanimati razni dokumentarci i članci o prirodnom načinu liječenja. Isprva, znala sam da je voće i povrće zdravo, tj. sve što je prirodno - zdravo je, ali nisam tome pridavala neku posebnu važnost.


Moram priznati da nisam toliko vjerovala u ljekovitosti koje nam priroda pruža, ali kad sam bolje razmislila koliko se, blago rečeno, trujemo tj. koliko nas truju i uvjeravaju da je nešto dobro, ispitano i zdravo zaključila sam da mora postojati svrha ovoga svega što postoji, mora postojati razlog zašto nam je sve ponuđeno "kao na dlanu". 

Znam, vjerojatno će biti onih koji će u potpunosti negirati moja mišljenja i tvrditi suprotno, ali cilj ovoga bloga je ukazati Vam na razne mogućnosti izlječenja prirodnim putem, ali isto tako na štetnosti za ljudsko zdravlje, kojih možda niste niti svjesni, a iskreno se nadam da ću nekima i pomoći.


1 komentar: